אם עקבתם אחרי הבלוג בחודשים האחרונים, בייחוד אם כבר נכנסתם לקבוצה החדשה של הבלוג בפייסבוק, זה בטח היה די צפוי שהמוצר הזה בדרך, כי הוא התבשל אצלי כבר הרבה זמן.
בפוסט של סיכום 2016 והיעדים ל-2017 דיברתי די בהרחבה על זה שאני רוצה להוסיף מוצרים לבלוג, גם כי אני חושבת שכמעצבת אני יכולה לתת ערך רב במוצרים שיתנו כלים פשוטים וכיפיים לתכנון בבישול ובמטבח, כלים ללימוד ילדים על אוכל בריא, חומרי גלם, מיומנויות שולחן ובישול ועוד דברים טובים שיבואו בחודשים הקרובים, וגם – כי אני רוצה להרוויח כסף מהבלוג.
אני חושבת שזה דבר שחשוב לשקף אותו ושזה די ברור למה זה – אם אני מרוויחה מהבלוג, יש לי יותר זמן ואפשרות ליצור עוד תוכן, מוצרים ושיתופי פעולה מעניינים, מה שמוביל לעוד רווחים ולעוד השקעה.
כשהתחלתי לחשוב על אילו מוצרים לעצב עבור הבלוג, הסתכלי קודם על מה עובד במוצרי התכנון לעסקים של הסטודיו, בחנתי מה קיים כבר בשוק המקומי ובחו"ל, שאלתי אנשים בפייסבוק, בקבוצת הפייסבוק ובפגישות פנים אל פנים, והגעתי להרבה תובנות מה יכול לעבוד.
לכן המוצרים שאני הולכת לעצב לבלוג שכוללים את המגנט החדש, המוצרים שכבר בעבודה ויצאו בקרוב, ואלו שבתכנון ויצאו במהלך השנה הקרובה – כולם נוצרים מתוך מטרת על אחת –
להקל עלינו ההורים את החיים.
תכנון הארוחות, הוספת מרכיבים בריאים לארוחות, לימוד על ידי משחק עם הילדים, הקניית מיומנויות ושיתוף הילדים במטבח, מתכונים קלים ומהירים להכנה – כל הנושאים האלה יהפכו למוצרים שרובם יהיו דיגיטליים להורדה בתשלום, כאלו שתוכלו להדפיס שוב ושוב במדפסת הביתית (בלי לגמור על הדיו, אל תדאגו..) וחלקם יהיו מוצרים פיזיים כמו המגנט החדש, פשוט כי הם עובדים יותר טוב בצורה הזו.
שבוע שעבר, כשכתבתי את הפוסט על תכנון הבישול ורשימת הקניות, עלו לי עוד תובנות ודיוקים לגבי המוצר, והחלטתי שהגיע הזמן לצאת איתו לדרך 🙂
אז אני רוצה לספר לכם עליו בקצרה:
המגנט מחולק ל-3 חלקים (פיזית ועיצובית)
1. מתכוננים לשבוע חדש
מארגנים את הארוחות למהלך כל השבוע
2. קונים לשבוע
מרכזים את כל הקניות במקום אחד מסודר
3. מבשלים ורושמים
רושמים כל מה שכבר קיים כדי לחסוך פתיחות מיותרות של המקרר
בונוס!
פינת הרענון – בה שומרים את כל המתכונים שהילדים התלהבו מהם.