רעיונות לארוחת ערב בריאה עם קטנטנים, או.. איך להתגבר על השאלה מה נכין היום לאכול

זה אחד הנושאים הכי בולטים בשיח בין הורים, בנושא אוכל בכלל ואוכל בריא בפרט.

"מה נכין היום לארוחת ערב?"

כאילו שלא עשינו את זה כל ערב, כל השנה, מאז שהילדים נולדו (או ליתר דיוק מאז שהתחלנו לבשל לעצמנו..)… אבל תמיד אנחנו נתקעים בשאלה הזו ותמיד חוזרים לאותם 2-3 דברים מוכרים, בריאים יותר או פחות.

אז נשבר לי..

החלטתי שהגיע הזמן שלכל הורה יהיה את "בנק הרעיונות" שלו, של מתכונים בריאים, קלים להכנה ושהילדים באמת אוהבים ועפים עליהם (לא מבטיחה שזה יקרה כל פעם שנכין את המנה האהובה, כי לכו תדעו באיזה מצב רוח הם היום, אבל… ננסה 🙂 ).

מה עשיתי? ניסיתי

קודם כל, ניסיתי על עצמנו, פה בבית. ליצור איזשהו מנגנון שיקל עלינו בערב את ההתמודדות עם השאלה הזו.

יצרתי לוח תכנון ארוחות, שבו קודם אני מתכננת קדימה את השבוע, צהריים וערב, מזמינה קניות בהתאם ואז גם מבשלת ומכינה מראש מה שאפשר כדי שיהיה קל יותר.

אחרי זה, ניסיתי – עוד מתכון ועוד מתכון, לראות מה קל להכין, מה הילדים אוהבים ומה לא, ומה שכן רשמתי לי בצד (בפינת הרענון שעל הלוח).

הנה כמה רעיונות שניסיתי לאחרונה:

אפשרות 1. פנקייק גבינה, מלפפון קלוף וקלח תירס

אפשרות 1. פנקייק גבינה, מלפפון קלוף וקלח תירס

אפשרות 2. לחם מלא מטוגן בביצה, עם מלפפון עגבניה ואבוקדו (וכוס יין לאמא..)

אפשרות 2. לחם מלא מטוגן בביצה, עם מלפפון עגבניה ואבוקדו (וכוס יין לאמא..)

אפשרות 3. ארוחת פיקניק ב"גינה" (מרפסת ששמנו בה דשא), ירקות חתוכים, סלט ירקות, קלחי תירס, פריטטת שאריות (שאריות פסטה עם קוביות בטטה, בצל ותבלינים)

אפשרות 3. ארוחת פיקניק ב"גינה" (מרפסת ששמנו בה דשא), ירקות חתוכים, סלט ירקות, קלחי תירס, פריטטת שאריות (שאריות פסטה עם קוביות בטטה, בצל ותבלינים)

אפשרות 4. מיני-פיצה בצורות על טורטיה

אפשרות 4. מיני-פיצה בצורות על טורטיה

אפשרות 5. ירקות צבעוניים (מלפפון, גזר, שרי צהוב ואדום), גבינות וחביתה (כל אחד לפי אהבותיו)

אפשרות 5. ירקות צבעוניים (מלפפון, גזר, שרי צהוב ואדום), גבינות וחביתה (כל אחד לפי אהבותיו)

אפשרות 6. לביבות מתוקות ואפויות

אפשרות 6. לביבות מתוקות ואפויות

אפשרות 7. פיצה ביתית מקמח מלא (עם תוספות שהילדים בחרו ושמו)

אפשרות 7. פיצה ביתית מקמח מלא (עם תוספות שהילדים בחרו ושמו)

ועכשיו, הגיע הזמן להעביר את זה הלאה.

אז אחרי פעילות הקיץ הקודמת (והסופר-מוצלחת, אני שמחה לציין), חיפשתי פתרון מה לעשות הקיץ. כי אם שנה שעברה זה היה טוב, ולמדתי מזה מלא לקחים, אז השנה אוכל גם ליישם אותם ולעשות את זה עוד יותר מוצלח, ולתת לכם ההורים שמשתתפים ערך והנאה הרבה יותר גדולים.

טאדאם! אתגר קיץ 2017 נולד!

או בשמו המלא: Finger Food Summer Challenge

אתגר קיץ 2017 - Finger Food Summer Challenge

איזה אתגר כיפי הולך להיות לנו…

מה הולך להיות באתגר?

  1. 30 ימים של אתגר ארוחות ערב בריאות ומהירות, בו נכין משהו חדש וטעים מדי ערב וננסה כמה שאפשר גם לשלב את הילדים בתהליך.
  2. כל המתכונים ישלחו אליכם למייל, מדי שבוע, כולל רשימת קניות מסודרת
  3. נלמד איך לתכנן קדימה את השבוע, איך להכין לנו "בנק" ארוחות בריאות שהילדים שלנו גם אוהבים.
  4. כולנו נהיה חלק מקהילה תומכת ומעודדת שתתקיים כולה בקבוצת הפייסבוק של הבלוג.
  5. אני הולכת לתעד את האתגר גם באינסטגרם ובפייסבוק תחת ההאשטאג #Finger_Food_Summer_Challenge אז אני מזמינה אותך לעקוב אחרי הפרסומים וגם להעלות תמונות וסרטונים שלך עם הילדים מכינים את המתכונים (אם בא לך כמובן..).

ומה עוד?
מלא מתנות שוות, הטבות מעולות על מוצרי החנות שלי ועוד מלא הפתעות…
ההרשמה לאתגר נסגרה, נתראה באתגר הבא.

אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רוצים אותי מה חשבתם על הפוסט?

אשמח מאוד לקרוא ולשוחח אתכם פה בתגובות

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

קטגוריות

קצת עליי

שרון גולן - יוצרת הבלוג

שרון גולן, בלוגרית ומעצבת. את הבלוג יצרתי מתוך אהבה לאוכל ומתוך רצון ליצור מקום בו אפשר ללמוד, ליצור ולשחק עם אוכל והילדים שלנו.
קראו עוד עליי

המשיכו לעקוב גם כאן...

תודה על האהבה

אולי יעניין אותך גם