קבוצות פייסבוק הפכו למדורת השבט הוירטואלית שלנו.
מקבוצות של הורים, לקבוצות של טיולים, אוכל בריא, ואפילו עד יצירת גינת ירק בבית – קבוצות הן מקום מפגש דיגיטלי להורים שרוצים לשתף, להשתתף, לשאול וללמוד מגוון רחב של נושאים.
כמנהלת מספר קבוצות בעצמי, למדתי עם השנים את הכוח שלהן בגיבוש קהילה סביב מותג או עסק, ואת היכולת שלהן להפוך את הפיד בפייסבוק ממשעמם למרתק ומאפשר לקשור קשרים אמיתיים מבוססי תחומי העניין שלנו.
לפני שמתחילים - כמה כללי התנהגות ששווה לשים אליהם לב
למנהלי קבוצות יש נטיה להיות נוקשים (ולרוב בצדק) עם חברי הקהילה שלהם. מי שיוצא מכללי הקבוצה, מקלקל את האווירה לאחרים או סתם מפגיז בפרסום לא קשור – יימצא את עצמו די מהר בחוץ.
למה חשוב לשים לב? תהיו חברים, קראו אחורה אם רק הצטרפתם לקבוצה, תהיו פעילים ותשאלו שאלות מעניינות, תגיבו לאחרים, צרפו חברים שלכם אם התלהבתם מהקבוצה (ואפשרי) והפיצו את המסר עליה.