יוזמות להקלה על הורים וילדים בזמן המלחמה – אוקטובר 2023

בימים האלה של תחילת מלחמת חרבות ברזל, שמלאים בהרבה פחדים, חוסר ודאות, ילדים בזום ועוד, עלו מספר יוזמות מבורכות שיכולות להציע עזרה להורים, בחינם או בתשלום (שחלקו תרומה לתושבי העוטף או עמותות מוסדרות).
כיוון שקשה לעקוב אחרי שטף הוואטסאפים וההודעות ברשתות השונות, התחלתי לרכז פה בבלוג רשימה של יוזמות. במידה אתם מכירים יוזמה נוספת שלא מופיעה פה, מוזמנים לכתוב אליי ואוסיף.

לקריאה >
ווישליסט יומולדת 2022

ווישליסט יומולדת 2022 – גיל 40 הגדול

את הפוסט הזה כתבתי כבר לפני שנה, קצת לפני יומולדת 39, אבל לא פרסמתי אותו בסוף. אז עכשיו שה-40 הגדול מתקרב, אני חושבת שהגיע הזמן להעלות פוסט ווישליסט חדש, לעדכן את רשימת המתנות שאני רוצה, או שאשמח שאחרים יגשימו לי ובכל מקרה – בהודיה גדולה על כל מה שיש, שרק ימשיך כל הטוב הזה ושנזכה

לקריאה >
בינגו פסח - משחק להורדה

משחק לערב פסח – בינגו קטנטנים – להורדה במתנה

מתכוננים לפסח? מארחים או מתארחים?ופעילות לילדים לערב הארוך הזה, כבר יש לכם?הכנתי לכם משחק שמתאים בדיוק לערב הזה.כל מה שצריך להכין זה נייר A4, מדפסת ביתית וחותמות/טושים. איך משחקים? מדפיסים > גוזרים כרטיסים לכל הילדים > מחתימים בחותמת את התוצאות שיצאו (או צובעים בטושים)

לקריאה >
סדרות נטפליקס מומלצות לילדים

רשימת 41 סדרות מומלצות על ידי הורים בנטפליקס

בים של סדרות ואפשרויות, נטפליקס כבר שנים מובילה את תחום יצירת הסדרות לילדים, אבל איפה אפשר למצוא רשימת המלצות על סדרות חינוכיות שמומלצות לילדים בדיבוב לעברית או עם תרגום לילדים הגדולים יותר? שאלתי בקבוצת הפייסבוק שלנו וקיבלתי רשימת המלצות על סדרות אהובות ותוכניות מומלצות שחתומה על ידי ההורים בקבוצה. אם אתם רוצים המלצות על תכנים נוספים, מזמינה אתכם להיכנס גם לפוסט שבו רשימת המלצות הורים על סדרות מיוטיוב.

לקריאה >
המדריך המלא לארגון המטבח

המדריך המלא לארגון המטבח לפי עקרונות המינימליזם

בשנים האחרונות, טרנד מארי קונדו תפס את העולם (ואותי) בסערה. אם לפני כמה שנים כשהיינו מדברים על לסדר ולנקות היינו רק חושבים איך אנחנו מפנים את החפצים המיותרים, היום – לפי גישתה של מארי, אנחנו צריכים ממש לחשוב על כל הפריטים בבית שלנו, לפי קטגוריה ולא לפי אזור בבית, ולנפות את כל מה שלא "sparks joy" בלב שלנו, ותכלס – כל מה שלא שימושי, שלא חובה לשמור, ושלא משמח אותנו לשמור אותו. הצפייה בסדרה ובהרבה תכנים דומים על מינימליזם ביוטיוב ונטפליקס, גרמה לי להתעמק יותר בנושא ולנסות להבין מה מתוך הכלים האלה אני יכולה ליישם בחיים היומיומיים שלנו עם שלושה ילדים, כדי שיהיה לנו מסודר יותר בעין ושקט יותר בראש, בתחומי המטבח ובכל הבית. את הכלים שלמדתי ארזתי לתוך הפוסט הזה.

לקריאה >
עוברים לאוסטרליה, הסיפור של אנה בן שבת

עוברים לאוסטרליה, הסיפור של אנה בן שבת

הסיפור הפרטי שלנו הוא חלק ממארג סיפורים הרבה יותר גדול של משפחות, זוגות ואנשים ישראלים שעוברים לחו"ל, לרילוקיישן ארוך או קצר ובתוך תוכם – עדיין נשארים ישראלים, ומנסים למצוא את מקומם בתוך חברה חדשה. הפעם אני שמחה לארח את אנה בן שבת מירונוב, מומחית פרסום בפייסבוק ואינסטגרם, לראיון על הסיפור שלהם.

לקריאה >
ילדה אוכלת במסעדה | צילום: אילוסטרציה

מסעדות מומלצות עם ילדים – רשימת המסעדות האהובות לשנת 2021

אחרי ההצלחה של הפוסט המלצות על מסעדות משנה שעברה, והשינויים שהקורונה הביאה באיך שאנחנו צורכים מסעדות, הגיע הזמן לפוסט חדש עם המלצות חדשות. את ההמלצות אספתי מכם – שאלתי בפייסבוק ועניתם לי איזה מסעדות אתם והילדים אוהבים בימים אלה של תחילת 2021. יש לכם המלצות משלכם? מוזמנים לכתוב לי בתגובות ואוסיף לפוסט. 22 מסעדות אהובות

לקריאה >
מתאקלמים באנגליה - מה למדתי על מיחזור באנגליה

מתאקלמים באנגליה – מה למדתי על מיחזור באנגליה

כשהגענו לאנגליה לא היה לי מושג בכלל כמה מקפידים פה על מיחזור, או כמה מקפידים פה בכלל, על כל דבר. רק אחרי כמה שיחות עם חברות חדשות (ישראליות שגרות פה), הבנתי את גודל המשימה שלפניי. אז בואו אקח אתכם אחורה בזמן, לפתח תקווה (אל תפחדו, סבבה שם לגמרי, רוב הזמן). בפתח תקווה לא היינו ממחזרים

לקריאה >
לביבות תרד וזוקיני שילדים אוהבים

לביבות תרד וזוקיני שילדים אוהבים

לפני כמה שנים הכנתי מתכון לבלוג של קציצות תרד וצ'דר קטנות וטעימות בטירוף ומאז בא לי לנסות אותו שוב, אבל לא יצא, בעיקר כי חשבתי שהילדים לא יעופו על זה כמוני. לפני כמה ימים קניתי שקית תרד ואמרתי 'יאללה, הולכים על זה'. שיניתי מעט את המתכון וטיגנתי את רוב הכמות במקום רק לאפות (רציתי לבדוק

לקריאה >
Scroll to Top

קבלו 5% הנחה

בהזמנה הראשונה שלכם